Prodávejte v USA bez týmu obchodních zástupců!

Co se vám osvědčilo v Čechách, nemusí fungovat v USA. Vaše cílová skupina, materiály pro potenciální zákazníky i názvy produktů musí být pro americký trh jasné, přesvědčivé a přímé. I drobné nuance v popisu nebo pojmenování vašeho produktu či služby mohou vést k nepochopení. Mimo nastavení těchto skutečností se však musíte především umět prodat vy sám, jako podnikatel a majitel. A právě v tento moment přicházíme my.

Expanze do USA je velké rozhodnutí, které většinou uzrává i několik let. Proto je přirozené mít na začátku více otázek než odpovědí – což je skvělé místo, odkud začít. Jak tedy nastartujete své podnikání a prodeje v USA?

4 min Hydra Consulting
Vlajka USA

Expanze do USA: Skryté náklady proměníme v dostupnou příležitost

Americký trh nabízí neuvěřitelné množství příležitostí, se kterými jsou však spojené značné náklady a rizika. Zároveň mnoho z těchto nákladů a rizik nemusí být na první pohled zřejmých. V počátečních fázích vaší expanze zároveň můžete postrádat potřebné finance, nebo si jen přejete otestovat americký trh bez okamžitého sestavení lokálního obchodního týmu.

Proto vám představujeme náš model „Prodávejte před expanzí do USA.“

Prodávejte, než expandujete do USA

Nabízíme vám chytrou, nízkorizikovou a nákladově efektivní alternativu, která vám umožní otestovat americký trh, generovat první příjmy a efektivně růst – bez zbytečných výdajů. Rozhodnete-li se pro expanzi do USA, nevyhnete se nákladům spojených se získáním investorských E2 víz, pronájmem obchodních prostor, náborem místních zaměstnanců, marketingem, dalším rozvojem podnikání, dodavatelských řetězců či logistiky.

My jsme přiopraveni vám pomoci eliminovat tyto vysoké počáteční náklady a rizika, což vám umožní vstoupit na americký trh za zlomek nákladů ještě před tím, než se rozhodnete pro komplexní expanzi. Navíc všechny tyto náklady se v budoucnu stanou součástí vaší žádosti o E2 víza. Náš model je založen na prokázané prodejní výkonnosti – nikoli na finanční spekulaci.

„Otestování amerického trhu před samotnou expanzí je skvělou příležitostí pro každou zahraniční firmu. Ověříte si poptávku po svých produktech či službách a nastavíte si prodejní taktiky na míru americkému trhu. Společně proměníme váš americký sen v realitu a dosáhneme prvních prodejních výsledků, které vám přivedou americké klienty,“ říká Simon Dery, obchodní ředitel v oblasti klientského růstu.

Marketing a sales v USA

Jak náš model funguje?

  • Vyladíme proces vývoje produktu či služby včetně klíčových sdělení, aby reflektovala situaci na americké trhu a odlišila vás od konkurence.
  • Pomůžeme vám najít zkušeného obchodního zástupce a budeme garantovat jeho kontinuitu.
  • Podpoříme vás ve vašem úsilí v navazování nových kontaktů a prezentacích na konferencích a dalších oborových akcích.
  • Propojíme vás s vašimi prvními zákazníky v USA, nastartujeme vaše prodeje, příliv kapitálu i potenciálních investorů.
  • Nastavíme základ pro budoucí škálovatelnost vašeho podnikání.

Náš efektivní a na výsledky orientovaný přístup k vstupu na americký trh – sníží vaše náklady, eliminuje rizika a maximalizuje potenciál růstu. Nabízíme osvědčenou, nákladově efektivní alternativu, která zajišťuje ziskovost od samého začátku.

Představujeme vám „win-win“ model, který minimalizuje rizika a maximalizuje úspěch.

Kontaktujte nás ještě dnes a zjistěte, jak vám můžeme pomoci vybudovat ziskový vstup na americký trh – bez tradičních nákladů a rizik.

Hydra Consulting logo modre
Bez měsíčních paušálů – platíte pouze mzdu obchodnímu zástupci. Na rozdíl od tradičních služeb pro vstup na trh neúčtujeme vysoké měsíční poplatky – platíte pouze mzdu obchodního zástupce, což představuje nákladovou efektivitu.
Bez nutnosti pronájmu kanceláře – váš vyhrazený obchodní zástupce v USA bude pracovat z našich kanceláří, čímž ušetříte náklady na provoz.
Bez nutnosti sestavení a proškolení obchodního týmu.
Konkurenční struktura provizí – fungujeme na modelu založeném na výkonnosti (provize 15–20 %) a jsme připraveni investovat do vašeho úspěchu.
Nastavení a exekuce marketingové a distribuční strategie pro americký trh – přizpůsobíme vaši strategii vstupu na americký trh a prodeje tak, aby maximalizovaly váš příjmový potenciál a zajistily rychlý růst.
Podpora při fundraisingu a hledání investičních příležitostí – po prvních obchodních úspěších vám pomůžeme s fundraisingem a získáním investičních partnerů, kteří podpoří vaši další fázi růstu.